Головна > Новини
ТЕЛЕБАЧЕННЯ. 7 червня 2018 р.
Шановні абоненти!

Провайдер БКМ відкриває світ цифрового телебачення, що надається за технологією OTT.
Це якісно новий рівень телемовлення, оскільки інформаційні технології дарують діапазон можливостей,
недоступних для традиційного аналогового формату. OTT-телебачення, що пропонується абонентам,
включає понад 160 телеканалів цифрової, у тому числі HD, якості.

Для перегляду телевізійних каналів користувачеві не потрібно підведення додаткового кабелю -
весь телевізійний контент може бути отриманий по вже існуючому підключенню до мережі Інтернет.

Послуга перегляду цифрових телеканалів доступна на нових тарифних планах «Прайм ТБ» та «Преміум Плюс ТБ».

Перехід на тарифний план формату «Інтернет+ТБ» - безкоштовний.

Користувачі тарифного плану «Гігабіт» мають можливість перегляду OTT-каналів.

Відкрийте для себе світ цифрового телебачення, переглядаючи улюблені телеканали на будь-якому пристрої:
планшеті, телевізорі з функцією Smart, комп’ютері, смартфоні, а також телевізорі з використанням медіа-приставки!

Посилання на плейлист: http://bcm.net.ua/static/playlist.m3u
ГРАФІК РОБОТИ ОФІСІВ У ЧЕРВНІ. 29 травня 2018 р.
Шановні абоненти.

Просимо звернути увагу на графік роботи офісів у червні:

23 червня - 09:00-18:00;
28 червня - вихідний;
29 червня - вихідний;
30 червня - 10:00-15:00.

Прохання планувати візити завчасно.

Технічна підтримка працює цілодобово.
Загроза кібератаки. 24 травня 2018 р.
До уваги абонетів БКМ!

Інформуємо вас про те, що ймовірно планується кібератака, котра пов'язана з проведенням футбольних матчів Ліги Чемпіонів.
В Україні виявлено близько 3000 заражених роутерів (за інформацією Кіберполіції України та підрозділу інформаційної безпеки Cisco Talos).

Наразі фахівцям відомо про уразливість наступних мережевих пристроїв:
TP-Link Devices R600VPN;
Linksys Devices: E1200, E2500, WRVS4400N;
Mikrotik RouterOS Versions for Cloud Core Routers: 1016, 1036, 1072;
Netgear Devices: DGN2200, R6400, R7000, R8000, WNR1000, WNR2000;
QNAP Devices: TS251, TS439 Pro, інші QNAP NAS пристрої, що використовують QTS software.

Якщо Ви маєте модель роутера з цього переліку - наполегливо пропонуємо оновити його програмне забезпечення (прошивку).
Крім того, фахівці з кібербезпеки наполегливо рекомендують здійснити перезавантаження цих пристроїв з метою видалення потенційно небезпечних шкідливих програмних модулів з оперативної пам’яті пристроїв.
Послуга "Безкоштовне налаштування роутера". 13 березня 2018 р.
Шановні абоненти!

Враховуючи побажання абонентів, провайдер БКМ запровадив послугу
по безкоштовному налаштуванню роутерів для діючих абонентів.

Для безкоштовного налаштування потрібно принести роутер і його адаптер на будь-який офіс компанії.
Роутер буде налаштований на наступний робочий день офісу.
Отримання, встановлення і підключення відбувається абонентом самостійно.

Адреси та графік роботи офісів розміщені за посиланням.
Телеканали ОТТ. 2 березня 2018 р.
Шановні абоненти!

Повідомляємо вас, що ми вимушені припинити тестування послуги цифрового телебачення за технологією ОТТ.
Таке рішення викликане значними видатками на оплату авторських прав медіагрупам і недостатнім попитом з боку абонентів.
Тестовий період буде припинено 15 березня 2018 року.
Після закінченню тестового періоду рекомендований провайдером плейлист не працюватиме.
Хочемо акцентувати вашу увагу на тому, що у вільному доступі присутні альтернативні списки каналів,
які можна переглядати, використовуючи підключення до мережі інтернет.

Дякуємо за розуміння.
ЗМІНА ТАРИФІВ НА ПОСЛУГИ З 1 ГРУДНЯ 2017 РОКУ. 7 листопада 2017 р.
Шановні абоненти.

Повідомляємо вас, що з 1 грудня 2017 р. вартість тарифних планів складе:

- для багатоповерхівок м. Біла Церква
«Лайт» - 105 грн./30 діб,
«Прайм» - 130 грн./30 діб,
«Гігабіт» - 250 грн./30 діб.
Нарахування абонентської плати здійснюватиметься один раз на 30 діб.
У разі недостатньої суми коштів на рахунку абонента для повної оплати наступного періоду стягується 5 грн. (для тарифного плану "Гігабіт" - 10 грн.) за кожен наступний день користування послугою.

- для приватного сектору і сіл
«Лайт Плюс» - 135 грн./30 діб,
«Прайм Плюс» - 165 грн./30 діб,
«Преміум Плюс» - 165 грн./30 діб.
Нарахування абонентської плати здійснюватиметься один раз на 30 діб.
У разі недостатньої суми коштів на рахунку абонента для повної оплати наступного періоду стягується 6 грн. за кожен наступний день користування послугою.

- для багатоповерхівок, приватного сектору м. Сквира
«Лайт Плюс» - 135 грн./30 діб,
«Прайм Плюс» - 165 грн./30 діб,
«Гігабіт» - 250 грн./30 діб.
Нарахування абонентської плати здійснюватиметься один раз на 30 діб.
У разі недостатньої суми коштів на рахунку абонента для повної оплати наступного періоду стягується 6 грн. (для тарифного плану "Гігабіт" - 10 грн.) за кожен наступний день користування послугою.
Тарифи на додаткові послуги. 15 серпня 2017 р.
Шановні абоненти.

Інформуємо вас, що з 01.09.2017 відбудеться незначна зміна тарифів на додаткові послуги.
Припинення надання послуг з доступу до ряду веб-ресурсів. 18 травня 2017 р.
Шановні абоненти.

Повідомляємо вас, що набув чинності Указ Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року
«Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Відповідно до цього Указу телеком-оператори повинні припинити надання послуг з доступу до ряду веб-ресурсів,
зокрема соціальних мереж «ВКонтакте», «Одноклассники», усіх сервісів Yandex та mail.ru, та інших.
Повний перелік таких веб-ресурсів доступний на урядовому порталі (http://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850).
Виконуючи вимоги зазначеного Указу, телеком-оператори від сьогодні починають технічні заходи з обмеження надання послуг
доступу до зазначених веб-сайтів відповідно до технічних можливостей.

Сподіваємось на ваше розуміння і підтримку.

Адміністрація БКМ.
Оплата на офісах. 16 серпня 2016 р.
Шановні абоненти.

Повідомляємо вас, що мінімальний платіж при оплаті
послуги доступу до інтернету у офісах компанії становить 20 грн.

Через платіжні термінали можливо сплатити будь-яку суму.
Cмс-інформування. 15 серпня 2016 р.
Шановні абоненти.

Інформуємо вас, що смс-повідомлення про закінчення коштів на балансі
будуть надсилатися не більше 2-х разів на місяць.

Нагадуємо, що послуга смс-інформування надається безкоштовно.
Послугу можливо відключити самостійно через особистий кабінет абонента.
Альтернативні способи оплати онлайн. 30 жовтня 2015 р.
У зв'язку з тимчасовими технічними проблемами у платіжної системи 24nonStop,
і, як наслідок, складностей при оплаті банківськими картками за послуги інтернету
через особистий кабінет абонента, пропонуємо вам скористатися
альтернативними способами оплати.

1. Ресурс wideup.net

Іконка `Pay`, кнопка `Плати без реєстрації`,
обрати розділ `Платежі`, далі `Оплата інтернету`, іконка БКМ.
Ввести логін або телефон, суму.
Утримується комісія.

Пряме посилання: https://wideup.net/pay/providers?groupId=46&billerId=4391&templateId=9941

2. Ресурс ipay.ua

Обрати `Оплата интернета`, іконка БКМ.
Ввести логін або телефон, суму.
Утримується комісія.

Пряме посилання: https://www.ipay.ua/ru/bills/oplata-bks-g-belaya-cerkov
Комісія у терміналах `24nonStop` 29 жовтня 2015 р.
Шановні абоненти.

На вимогу платіжної системи «24nonStop» з 1 листопада 2015 року
всі термінали будуть утримувати комісію при проведенні платежів.

Прохання враховувати при оплаті послуг користування інтернетом.
ЗМІНА НАЛАШТУВАНЬ ДЛЯ ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО ІНТЕРНЕТУ 11 грудня 2014 р.
Шановні Абоненти!

З метою покращення якості послуги з підключення до інтернету,
наша компанія переходить на видачу абонентським пристроям налаштувань по протоколу DHCP.

Ці зміни нададуть можливість більш простого підключення до мережі інтернет.

При підключенні до мережі через протокол DHCP, кожен абонент отримає динамічну, «реальну» ip-адресу.

Якщо ж Ви бажаєте, щоб ip-адреса була зарезервована лише за Вами, тобто була постійною/фіксованою, 
можна скористатись послугою «Фіксована IP» (вартість 20 грн/міс.)

Ви можете самоcтійно змінити налаштування зі статичних на динамічні.
Інструкції розміщені на сторінці НАЛАШТУВАННЯ
Також ви можете отримати детальну консультацію по процедурі підключення на динамічні налаштування,
зателефонувавши в нашу Службу Технічної Підтримки (цілодобово).